جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
دیدار آیت الله اعرافی با روحانی انقلابی پیشکسوت

مدیر حوزه های علمیه کشور با حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ قدرت اله فیاض از روحانیون پیشکسوت و انقلابی دیدار و گفتگو کرد و جویای حال او شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی با حضور در منزل حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ قدرت اله فیاض از روحانیون پیشکسوت و انقلابی یزد با این استاد حوزه دیدار و گفتگو کرد و جویای حال او شد.

حاج شیخ قدرت اله فیاض سال ۱۳۲۰ در میبد متولد و پس از طی دوره دبیرستان در سال ۱۳۳۸ وارد حوزه علمیه قم شد و از محضر علمای بزرگی چون آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری، آیت الله العظمی شبیری زنجانی و آیت الله مصباح یزدی استفاده کرد.

در سالهای مبارزه امام خمینی(ره) با رژیم ستمشاهی یک بار به عنوان پیک شخصی حضرت امام حامل پیام ایشان برای علمای یزد بود و یک بار نیز توسط ساواک دستگیر شد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی به درخواست و دعوت شهید آیت الله صدوقی(ره) به یزد رفت و مسئولیت های مختلفی چون نماینده امام در جهاد سازندگی، سرپرست نهضت سوادآموزی استان، نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید صدوقی و دانشگاه یزد، مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد و مسئول ستاد اقامه نماز را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

دیدار آیت الله اعرافی با روحانی انقلابی پیشکسوت + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha